Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Super Ατάκες Για.. Καμάκι!


Super ατάκες για.. καμάκι 200x133 Super ατάκες για.. καμάκι!*Έχεις ωραίο χαμόγελο,είναι κρίμα να μην είναι το μόνο που φοράς!




*Είμαι νέος στην πόλη, μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για το πώς θα φτάσω στο διαμέρισμά σου;
*Ήταν ο πατέρας σου ποτέ βασιλιάς για μια μέρα; Για να κάνει μια πριγκίπισσα σαν και εσένα..
*Μου φαίνεται ότι έχασα το τηλεφωνικό μου νούμερο, μπορώ να δανειστώ το δικό σου;
*Θέλεις να έρθεις να δείς το σκληρό μου δίσκο; Υπόσχομαι ότι δεν είναι 3,5 ίντσες και δεν είναι Floppy!

*Ωραίο φόρεμα, θα πολύ ήθελα να το πεταμένο στον καναπέ μου..

*Δε ψάχνω για δεσμό, ψάχνω για την εμπειρία!
*Μάμησε με αν κάνω λάθος, αλλά θες να με φιλήσεις,έτσι δεν είναι;

*Ξέρω ότι το γάλα κάνει καλό στο σώμα, αλλά εσύ….πόσο γάλα έπινες;

*To sex είναι φονιάς… θές να πεθάνεις χαρούμενα;!

*Μήπως ο πατέρας σου ήταν κλέφτης; Επειδή κάποιος έκλεψε τα άστρα από τον ουρανό και τα έβαλε στα μάτια σου!

*Ξέρεις ότι σε λίγο μπορεί να σου ζητήσουν να φύγεις…κάνεις τις άλλες γυναίκες να δείχνουν άσχημες!

*Συγγνώμη θα σε πείραζε αν κοιτούσα ένα λεπτάκι? Θέλω να θυμάμαι το πρόσωπό σου στα όνειρά μου…

*Αυτό το φόρεμα θα σου πάει πολύ αλλά θα σου πήγαινε περισσότερο στο πάτωμα του δωματίου μου…!

*Μου αρέσουν τόσο πολύ τα πόδια σου που πρόκειται να τα δοκιμάσω…το δεξί πόδι θα το ονομάσω

*Χριστούγεννα και το αριστερό Νέο Χρόνο…Μπορώ να σε δώ ανάμεσα στις γιορτές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...